Migawki z ASD, część 15

Pstryk

Pierwszy oficjalny dzień wakacji 🙂

Nareszcie 🙂

Ostatnie dwa tygodnie były ciężkie – masa papierologii, dzieciaki wytrącone ze zwyczajowego cyklu, więc marudne, do tego jeszcze zmęczenie po Wrocławiu.

To co mnie bardzo ucieszyło (i zaskoczyło): okazało się że dzieciaki wolą mieć normalne lekcje niż takie „na luzie”. Lubią się uczyć 😀

I niech mi jeszcze ktoś powie ze ASD to nie jest pozytywna cecha ewolucyjna 😁


Pstryk

W piątek był oficjalny koniec roku.
Koniec roku – wiadomo – masa ludzi, gorąco, duszno… wzruszenia u niektórych… biegające wszędzie przedszkolaki 😉
Zapraszam do obejrzenia relacji 🙂

Po końcu roku była jeszcze ympreza yntegracyjna – na której zjawiłem się z czystego poczucia obowiązku. Było nawet spoko, dopóki ktoś nie wymyślił by puszczać muzykę – oczywiście jak dla mnie zdecydowanie za głośno. Wtedy nie pozostało nic innego jak tylko po cichu zniknąć 😇

Ps. Na Facebookowej stronie Bajki znajdziecie też zdjęcia z końca roku – zapraszam do oglądania 🙂


 

Pstryk

A jak już jesteśmy przy zdjęciach:

5 lipca rusza III Suwalski Salon Sztuki – na którym wystąpią trzy moje prace 😀
Gdyby ktoś był w okolicy – serdecznie zapraszam do Galerii Chłodna 20 w Suwałkach


Pstryk

Mam też już zaproszenie na kolejną wystawę.

Temat: „Świetlne i Mroczne”

No i nie mam pojęcia co tam dać… 🤔
Coś takiego?

IMG_0499

Coś z gatunku dziwnych?

IMG_0632_bw_1

A może z takich bardziej oczywistych?

20050404_61

Czy zupełnie prostych w odbiorze??

Minolta DSC

A może coś z burz?

DSC04053

Nie mam pojęcia… czeka mnie sporo się zastanawiania 🙂


Pstryk

Najbliższe plany?

Pojeździć na konkretne focenie 😀 – tak ze spodziewajcie się nowych fotografii.

Później – od 10tego – wyjazd z Bajką w Kotlinę Kłodzką. Czyli znów focenie 😀

A później się zobaczy 🙂

Stay tuned 🐱

Skomentuj

