Wrocław Wrocław i po Wrocławiu

Wróciłem do domu 🙂

Powinienem napisać „nareszcie”, zwłaszcza po kolejnej 12 godzinnej podróży pksowskim trzęsignatem, który w dodatku do samej Łodzi jechał raczej zatłoczony, ale…
Kurcze, gdybym miał jak zostać we Wrocławiu na dłużej – bardzo chętnie bym to zrobił. Połaził bym więcej po starówce, odwiedził miejsca w których nie byłem, na które zabrakło czasu. Wybrał bym się znów do ZOO – tym razem pewnie na cały dzień 🙂

Na razie tak bardzo w skrócie bo wymęczony jestem i strasznie ciężko mi się pisze:

  • jestem bardzo, bardzo zadowolony że przyjechałem
  • i jeszcze bardziej że mogłem przyjechać wcześniej i połazić na własną rękę. Jeszcze raz dziękuję za pomoc w ogarnięciu miasta 😀
  • konferencja była – jak zebrać wszystko i podsumować – świetna. Wielki Szacun dla organizatorów. Mam nadzieję że jeszcze w podobnych okolicznościach się jeszcze zobaczymy (i w innych oczywiście też 😉  )

A teraz zapraszam do foto-relacji z wyjazdu 🙂
Część zdjęć – Starówka, Zoo – trafia bezpośrednio tutaj. Część – nasza Bajkowa Ekipa, i zdjęcia z samej konferencji – na fanpage FB.

Enjoy 🐱
And stay tuned for more 😀


I’m back home 🙂

I should have written „at last”, especially after another 12 hour trip in good ‚ol bone-shaker bus, which in addition was rather crowded until we reached Lódź City, but …
If I could stay in Wroclaw longer – I would love to do it. I would walk in the old town, to visit places for which I didn’t had time. Also, I’d like to visit ZOO again – this time preferably for the whole day 🙂

For now,  short story, because I’m tired and it’s terribly hard to write:

  • I am very, very pleased that I visited Wroclaw
  • And even more that i could have come earlier and explore on my own. Thank you again for helping me out in the city 😀
  • The conference was – when you gather everything and summarize – great.
    Big Respect! for the organizers. I hope that we will meet again in similar circumstances  (and of course many others 😉 )

And now I invite you to a photo-report from the trip 🙂
Part of the photos – Old Town, Zoo – goes directly here. Part – our crew, and photos from the conference itself – on FB fanpage.

Enjoy 🐱
And stay tuned for more 😀


DSCF3911

Skomentuj

