Zmęczony

Zmęczony jestem

Jakoś przez cały zeszły tydzień nie miałem okazji odpocząć. No dobra – trochę się poskładałem w zeszły czwartek… ale to co poskładałem, z nadwyżką straciłem w pracujący weekend. No nic.. oby do kolejnego czwartku..

W zeszłym tygodniu, w piątek, zupełnie niechcący zrobiłem sesję zdjęciową dla maluchów z Bajki 🙂

Zapraszam do oglądania

Posted by Bajka Suwałki on Monday, May 22, 2017

 

Porobiłem też trochę nowych zdjęć ptaków:

Miłego oglądania 🙂
(a ja idę odpoczywać 😉 )


W najbliższych planach – wpis o nadwrażliwości na dotyk

Stay tuned 🐱

 


Addenda – dzień później

Mój organizm powiedział dość :p i zwyczajnie się wyłączył…. Rany… takiej migreny dawno nie miałem..
ale nie narzekam – jak sobie poczytam o możliwych problemach dodatkowych  przy ASD, to z migrenami i tak dobrze trafiłem :p

🐱

Skomentuj

