Jubileusz ;)

Zacząłem kolejne studia.
To podyplomowa, zaoczna oligofrenopedagogika – z całkowitym nakierowaniem na spektrum autyzmu.

Muszę powiedzieć że bardzo dziwnie się czułem widząc, że eksperymenty jakie robiłem na sobie, mające ułatwić mi życie i zlikwidować bądź zredukować różne problemy – ktoś kiedyś już odkrył, opisał i teraz to uznane metody terapii 😀

Wypytywałem już o niektóre moje „patenty” – nie mówiąc oczywiście jak powstały – i dostałem dodatkowe potwierdzenia że to „naprawdę dobre pomysły”  😀

Z drugiej strony – trochę mnie wkurza że musiałem zajmować się „wywalaniem otwartych drzwi”…

No ale nic to – jak już kiedyś pisałem, i wielu osobom mówiłem – zająłem się tym całym pomaganiem i „self-advocacy” (ktoś zna na to dobre polskie określenie??) by młodsi nie musieli przechodzić przez to co ja.

A jako że zyskuję potwierdzenia że moje „patenty” są słuszne i pomocne – spodziewajcie się ich więcej. 🙂

A na razie przypominam wpisy o nadwrażliwości na światło i dźwięk Aspi Survival Handbook – część 1. i Aspi Survival Handbook – część 2./part 2. Hałas/Noise

Myślę że gdy takich wpisów przybędzie, zrobię dla nich osobną zakładkę by łatwiej było je Wam znaleźć 🙂


Wiosna zrobiła sobie wolne 😛 Jest bardzo zimno, wietrznie, i mimo zdaje się czystego nieba od czasu do czasu pada śnieg. Z drugiej strony – muszę przyznać że tak fotograficznie to jest ładnie

https://goo.gl/photos/Y7ssn4jioud8pUYy7

W linku takie tam parę fotek zrobionych w trakcie powrotu z oligo 🙂


Dziś jubileuszowy setny post na blogu 😀

Ale się tego narobiło 😉

Z tej okazji – znów archiwalne zdjęcia, dla mnie takie max sentymentalne 🙂

Stay tuned 🐱

 

Skomentuj

