Wróciłem

Czołem

Melduję że jestem 😉
I zapraszam do obejrzenia fragmentu mojego wystąpienia. Całość ponoć ma być dostępna w formie dźwiękowej – jeśli tak będzie, od razu ją udostępnię

 

Cóż mogę powiedzieć o tym wyjeździe?

Jestem bardzo zadowolony że pojechałem – przede wszystkim dlatego że znów powiększyłem moją wiedzę na temat ASD. (Niestety przy okazji po raz kolejny dowiedziałem się że moje problemy (w postaci luk rozwojowych) są większe niż wcześniej sądziłem, ale cóż… )

Czy moje wystąpienie się podobało? Powiem szczerze – trudno mi to określić.
Niech wypowiedzą się ci co byli 😉

Sam Szczecin…za krótko tam byłem by się wypowiadać. W zasadzie mogę powiedzieć tyle że  wybrzeże ładne, część budynków ładnie rewitalizowana… i że chyba nawet w Suwałkach łatwiej wskazać coś na kształt centrum.. Nie wspominając o tym że w Suwałkach są ciekawsze miejsca do posiedzenia :p

Na razie to tyle – ciężko mi się ogarnąć, bo wróciłem mocno wymęczony, potem w szkole podłapałam jakiegoś wirusa i leżę :p

Tak że – niniejszym zapraszam na konferencję do Suwałk:
https://www.facebook.com/events/427912807546420/

i idę się kurować 😉

🐱

2 thoughts on “Wróciłem

  1. Miejmy nadzieję, że przestaną pitolić o spektrum autyzmu w kontekście ZA. Już od ponad roku wiadomo, że ZA i autyzm nie tylko są zupełnie innymi zaburzeniami, ale jeszcze w innych rejonach mózgu. Może być spektrum autyzmu i spektrum ZA, ale one się NIE przenikają, bo to inne zaburzenia, inne części mózgu.

    Polubienie

    1. Chciał bym prosić o link do opublikowanych wyników badań to wykazujących

      Spotkałem się z ostrym sprzeciwem ze strony części osób z ZA przeciwko łączeniu ZA, HFA, autyzmu i PDD-NOS pod „parasolem” spektrum autyzmu” – ale jak na razie nie trafiłem na jakiekolwiek publikacje naukowe wspierające taki sprzeciw.

      Polubienie

Skomentuj

