Prawko

Niedawno zauważyłem że kończy mi się prawo jazdy. Znaczy się – jego ważność.

Samochód to dla mnie konieczność, czasem przyjemność, a często ucieczka od świata (pojechać gdzieś gdzie nie ma NIKOGO), prawko to podstawa – więc zmobliozowałem się szybko i w poniedziałek poszedłem do lekarza na badania kontrolne

A tam… : „Przecież Pan ma orzeczenie o niepełnosprawności! Proszę mi podrzucić wszelkie  papiery, diagnozy, orzeczenie i wrócić w piątek”

SZOK! 

Wyszedłem totalnie podłamany…

We wtorek z rana podrzuciłem do lekarza całą teczkę moich medycznych papierzysk.. a  wieczorem już zacząłem wpadać w panikę.. „co tu robić… na pewno będą chcieli mi zabrać prawko… gdzie się odwoływać… 😥 ”

W piątek rano byłem już w stanie niezłej paniki..

Ale mus to mus – powlokłem się do lekarza, a tam:

  • okazało się że Pani doktor wie co to jest ten Asperger! SZACUN! ❤ W Suwałkach to na prawdę wyjątkowo rzadka sprawa
  • zostałem bardzo sympatycznie  i otwarcie poinformowany dlaczego dokładnie zostałem poproszony o papiery.
    No fakt – przyczyny orzeczenia mogą być różne, najróżniejsze, w tym takie które mogły by spowodować że ktoś nie zobaczy istniejących samochodów.. albo zobaczy te nieistniejące.. a lekarz odpowiada za to kogo na drogi wypuszcza
  • oczywiście okazało się że bycie aspikiem nie stanowi jakiegokolwiek przeciwwskazania do prawa jazdy
  • ba, dostałem nawet kondolencje: „Pan to musiał mieć bardzo ciężko w szkole”

I koniec końców dostałem zaświadczenie do prawka na calutkie 10 lat 😀

Ulżyło mi tak że aż nie potrafię opisać jak bardzo XD

 


Dziś (znów) prowadziłem zajęcia dla rodziców.. teraz siedzę i się zastanawiam, jak by moje życie wyglądało gdybym miał „normalną” znaczy się „pełną” rodzinę, i diagnozę w wieku lat paru a nie trzydziestu-paru?

Czy radził bym sobie lepiej bez tego całego wpier___ jaki dostałem od życia? Czy może jednak gorzej?????


A na koniec – śpiąca Basinka 😉

dsc00404

Stay tuned 🐱

Skomentuj

