Kraków

Wróciłem z Krakowa. {Scroll down for Engish translation}

Jestem bardzo, bardzo zadowolony że pojechałem.

Jestem bardzo nie zadowolony że mogłem być tak krótko.
(Poza tym jestem zmęczony podróżą autobusem (jednak pociągi mniej męczą), ale to zupełnie nieistotny szczegół)

Miałem okazję porozmawiać z na prawdę wspaniałymi osobami – za co bardzo dziękuję.
Mam nadzieję że mój mikro-wykład się spodobał, i moje zdjęcia też, i na prawdę ogromną nadzieję że będziemy dalej współpracować.

Jeśli chodzi o same filmy. Szczególnie podobał mi się drugi: „Taki jestem” – przedstawiający świat widziany przez osobę niewerbalną. Spodobało mi się też ze mamy bardzo podobne przemyślenia – że najpiękniejszą rzeczą na tym świecie jest Święty Spokój.

Zdjęcia z przeglądu możecie zobaczyć tutaj:
https://www.facebook.com/pg/Effatha.Krakow/photos/?tab=album&album_id=1260681017317533

Polecam 😀

Sam oczywiście też porobiłem trochę zdjęć.


Stay  tuned 🐱


I returned from Krakow.

I’m very, very glad that I went there.

and I am really not happy that I could be for so short time.
(Besides, I’m tired of a LOT of hours in bus, but it is quite irrelevant detail)

I had the opportunity to talk with really great people – for which I thank.
I hope that my micro-lecture was good, and my photos too, and really hope that we will continue to work together.

As for the films themselves. I particularly liked the other: „That I am” – depicting the world as seen by a non-verbal person. I liked also that we have very similar thoughts – that the most beautiful thing in this world is the Holy Peace.

Photos from the festival you can see here:

https://www.facebook.com/Effatha.Krakow/photos/?tab=album&album_id=1260681017317533

Of course, I also took some photos – see above 🙂

Stay tuned 🐱

 

Skomentuj

