Jesień idzie nie ma na to rady

Czyli w zasadzie kolejna część Migawek 😉


Nastrój ogólnie filozoficzny nie chce mi przejść. To niezbyt fajne – bo jak szybko nie przejdzie, to jest ryzyko że utrzyma się do wiosny 😛

Pani Doktór grozi że jak mi szybko nie przejdzie, to mi wrzuci jakieś Likarstwo
gdybym tylko umiał udawać że jest super, jest super… 😛

Z drugiej strony – dowiedziałem się na tej wizycie  że wbrew temu co twierdzą kołcze i insze osobniki pseudo-psychologiczne, osoby  optymistyczne i ogólnie cool wcale nie są wolne od takich problemów jak Angst & Weltschmerz.

Ba, usłyszałem że takie osoby  radzą sobie z dołami, Weltschmerz’em i ciężkim egzystencjalizmem dużo gorzej niż mhroczne mroczniaki wysycone obronnym pesymizmem i czarnym humorem. Marna to pociecha, ale zawszeć jakaś.

Moim zdaniem – to bardziej niż dziwne. Ale jeśli to faktycznie tak działa – nie będę narzekać


Doszedłem do wniosku że na prawdę przez te ładnych parę lat dobrowolnej i świadomej izolacji na prawdę odzwyczaiłem się od kontaktów z ludźmi. Nie, nie tych sieciowych 😉
Tych „normalnych”. I już zupełnie nie rozumiem tych opowiadających o „odpoczywaniu w towarzystwie”

Czy da się to odwrócić? Nie wiem

Czy w ogóle warto próbować to odwrócić?
Tu mam ogromne wątpliwości – niby po co zamieniać samowystarczalność na jakieś dziwne dodatkowe  potrzeby?


W poniedziałek Bajka rusza na „zieloną szkołę”. A to znaczy że ja też. Oczywiście – spodziewajcie się relacji, w tym fotograficznej 🙂


Dziś wybrałem się na solidne focenie jesieni 🙂 I zupełnie niechcący znalazłem nowy punkt widokowy do wykorzystania. Fajna sprawa gdy jeździ się w rejon 30 lat, a znajduje się coś nowego

Enjoy 😀

🐱

Skomentuj

