Po konferencji/ After the conference

Jak pisałem – wybrałem się do WaWy. Wczoraj wróciłem. {Scroll down for english}

Konferencja… spodziewałem się ze będzie inaczej. Czyli że będzie tak jak zazwyczaj na konferencjach naukowych – ponudzę się, trochę postresuję, niczego w zasadzie  się nie  dowiem, ale może złapię nowe kontakty.
Przyznam się – pojechałem przede wszystkim z tego ostatniego względu.

Zawiodłem się – w najlepszym tego słowa znaczeniu.

  1. Konferencja była świetna. Na prawdę świetna 😀
    Wielki Szacun dla organizatorów!
    Mam nadzieję że pojawi się film z konferencji – jeśli tak, od razu go zlinkuję 🙂
  2.  Sporo się nauczyłem – i – co chyba ważniejsze – uświadomiłem sobie jak tak na prawdę mało wiem o mojej „specyficznej kondycji”. (Gorsza sprawa to taka że uświadomiłem sobie jak cholernie dużo miał bym do naprawienia, przepracowania, połatania… ciągle się zastanawiam czy w moim wypadku w ogóle warto?)

No i poznałem kilka na prawdę świetnych osób 😀 I mam ogromną nadzieję że będziemy dalej współpracować 😀

Oczywiście nie był bym mną gdybym nie narobił zdjęć 🙂
Enjoy 🐱

Co poza tym? Zgubiłem się w WaWie – ale sam się znalazłem. Pojeździłem tramwajami – dla mnie to też swego rodzaju atrakcja, zwłaszcza ze trochę się ich boję. Fajne było 😀

A na koniec – poszukajcie sobie książki! Na prawdę warto!
W razie czego pytajcie tu: https://www.facebook.com/czlowiek.nie.kosmita/?fref=ts

albo tutaj http://allegro.pl/show_item.php?item=6294355537


As I wrote – I went to Warsaw. Yesterday I came back home.

The conference … I expected that it will be as usual on science conferences: that I get a little bored, a little stressed, I won’t learn anything new, but hopefully I’ll catch new some contacts.
I admit – I went looking for the last mentioned – for contacts.

I was totally surprised – in the best sense of this word.

  1. Conference was awesome. Really awesome 😀
    Greatest Respect! for the organizers! 😀
    I really hope that there will be a video from the conference – if so,  I will immediately post it here.
  2. I learned a lot – and – perhaps more importantly – I realized how little I really know about my „specific condition”. (Worse thing is that I realized how much I should repair, overwork, patch in myself… and I still wonder: in my case, should I even try?)

And I met some really great people 😀 I hope that we will cooperate further 😀

Of course, I would not be me, if I hadn’t make some new photos {above}
Enjoy 🐱

What else? I got lost in Warsaw – but I found the way. I rode the trams quite a lot – for me it is also a kind of attraction, especially cause I’m a little afraid of them.
Simply speaking the trip was really cool 😀

Skomentuj

