Konferencja / Conference

Click for English

Tak jak  pisałem, w niedzielę byłem na konferencji poświęconej spektrum autyzmu.

I nie tylko po prostu byłem. Byłem tam jako jeden ze specjalnie zaproszonych gości 🙂 Prowadziłem jedną z prelekcji (miała trwać 45 minut – ze względu na wielkie zainteresowanie trwała prawie półtorej godziny), brałem udział w panelu dyskusyjnym.

O konferencji możecie poczytać też na stronie organizatorów – a przede wszystkim obejrzeć zdjęcia:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.954990807931198.1073742018.447131985383752&type=3

Byłem zaskoczony niezwykle pozytywnym przyjęciem, i jeszcze bardziej zaskoczony ilością pytań które dostawałem.

Niedziela minęła – i okazało się że to jeszcze nie koniec 🙂

Okazało się że ekipa Kociego Świata zostaje do czwartku.

Objechaliśmy kawał Suwalszczyzny: Wigry, Park Krajobrazowy, rejon Puszczy Rominckiej. Odwiedziliśmy mosty w Stańczykach, Gołdap,  Bakałarzewo.

Dzisiaj z rana znów zjawiłem się w NTSP „Bajka”. Razem z Kocim Światem i moją rodzicielką (która odpowiadała na pytanie: co takiego zrobiła ze jestem tak wysoko funkcjonujący), odpowiadaliśmy na kolejną masę pytań rodziców dzieci uczęszczających do „Bajki”.

I znów – pytań masa, i bardzo, bardzo miłe przyjęcie.

Myślę że coś zdecydowanie fajnego wyrośnie z tej współpracy 😀

A na razie muszę trochę odpocząć – i pomyśleć – bo mam już pomysły na parę nowych artykułów na bloga. Najbliższy plan: jak radzić sobie z nadmiarem dźwięków.

A na deser: kilka zdjęć które zrobiłem w trakcie tych pracowitych dni (kliknij tu lub przewiń za wersję angielską)

 

English version.

As I wrote on Sunday, I was at a conference on the autism spectrum.

And not only just I been. I was there as one of the specially invited guests 🙂

I led one of the lectures (which was supposed to last 45 minutes -but because of the great interest lasted almost one and a half hour), I also took part in a discussion panel.

You can read about the conference on the FB-site of the organizers – and above all, you can see  pictures from conference:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.954990807931198.1073742018.447131985383752&type=3

I was surprised extremely well received, and I was even more surprised by the amount of questions that I received.

Sunday passed – and it turned out that it was not the end  🙂

It turned out that the team of the „Koci Świat ASD”blog will stay till Thursday.

We made a nice trip – I showed them, among others, Wigry Lake, Suwalki Landscape Park, Romincka Forest. We visited bridges in Stańczyki, Gołdap, Bakałarzewo.

Today morning I had visited again NTSP „Bajka”. Together with the „Koci Świat ASD” Team, and my mother (she was asked mostly about: „how did she made me so high-functioning)  we ansewred on a lot of questions from parents of children attending the NTSP „Bajka”.
And again – the huge number of questions, and very, very warm welcome.

I think that something definitely cool will grow from this cooperation: D

For now I have to get some rest – and think – because I already have a few ideas for new articles on this blog. As far, plan for the next article is: how to deal with excess sound.

And for dessert: a few pictures that I took during these busy days

Zdjęcia/Photos.

 

One thought on “Konferencja / Conference

Skomentuj

