Migawki z ASD – część 9./Snapshots from ASD – part 9.

Click here for English version

Czołem

Dziś będzie krótko ale na temat.

…Pstryk…

Jeśli lubicie takie atrakcje – możecie zobaczyć Greena (to znaczy mnie) na żywo.
Szczegóły tutaj:  Konferencja „Au! Mam Autyzm”

Zapraszam 🙂

…Pstryk…

Od dziś postaram się by mój blog był dwujęzyczny: polsko-angielski 🙂
Myślę że tak uda mi się dotrzeć do większej liczby osób.
Będzie mi bardzo miło jeśli mi w tym pomożecie 🙂

Na razie dwujęzyczny będzie ten post, i następne – z czasem planuję przetłumaczyć pozostałe

…Pstryk…

A teraz trochę mojej prywaty 😀

DSC09985
My Precioussssssss 😀

(fanfary) Green ma nową zabawkę 😀

Tak – to co leży na mojej dłoni to pełnoprawny aparat. Kliszowy. Starszy ode mnie. By być dokładnym – znacznie starszy ode mnie.

Już się nie mogę doczekać by go przetestować 😀

W dalszych planach fotograficznych: własnoręczne przeprowadzanie wywołania filmu kolorowego w procesie C-41 po raz pierwszy w mojej fotograficznej karierze. Kiedyś już wywoływałem filmy, ale tylko czarno-białe.

Stay tuned 🐱

English version

Regards
Today will be a short but straight to the point.

… Snap …

If you like such things – you can see Green (this means me) a live.
Details here: Conference „Au! I have autism”

Feel invited 🙂

… Snap …

I decided that from now on I will try to make my blog bilingual: Polish-English 🙂
I think that this way my message and my work will be able to reach more people.
I would be very pleased if you help me with this 🙂
For the time being bilingual will be this post, and the new ones –  I plan to translate older ones, but it will take some time.

(And, dear English speakers – forgive me if my English will be a bit imperfect 😉 )

… Snap …

And now some of my private passion: 😀

DSC09985

(Fanfare) Green has a new toy 😀

Yes – what’s on my hand, is a full-fledged camera. Analog camera. Older than me. To be precise – much older than me.

I just can’t wait to test it 😀

In further plans:  C-41 process 😀
I’m planning to develop color film for the first time in  my photo-career. I did it before, but only with B&W films.

Stay tuned 🐱

3 thoughts on “Migawki z ASD – część 9./Snapshots from ASD – part 9.

  1. dobrze, że tłumaczysz na angielski,docierasz do szerszej grupy. Nie wiem czy już to zrobiłeś, ale dobrze jest publikować jednocześnie na Twetterze (dodać grupy/ludzi/firmy związanych z fotografią do obserwujących – znając dobrze angielski będziesz górą, no i publikować koniecznie w G (masz to na wordpressie) – widzą cię lepiej wyszukiwarki – warto cofnąć się do pierwszych postów i od początku publikować – właśnie tam gdzie mówię – poszerzysz kręgi. Warto podawać dalej (chodzi o Twitta) posty innych – oni robią to samo z tobą – w ten sposób rozsiewasz bloga po całym świecie. Dobrze jest publikować (również) po jednym zdjęciu na twitku – często jest większy odzew niż na fejsie. Sama często „podaję dalej” dobre fotki – tak bym podawała twoje 😉 (Twitter to potężne narzędzie marketingowe – posłuchaj dobrej rady mamuśki 😉

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

