Jak dobrze wstać…

…skoro świt…

Tiaaaa… łatwo powiedzieć 😉

Choć fakt faktem – obudziłem się sam, o wschodzie słońca. Pierwszą rzeczą jaką zauważyłem – Słońce!! Jest słońce 😀 Więc zbieram się szybko.

Niestety drugą rzeczą jaką zobaczyłem… no wiecie… koty, wiosna, kłaczki, te sprawy…
W każdym razie, po szybkim posprzątaniu 😛 …śniadanie miszczóf – czyli kubek mleka, łycha miodu, i dwie kopiaste łychy kawy rozpuszczalnej, zmiksować razem, wypić, złapać torbę, złapać plecak, i w teren.

Wyjechałem za Suwałki – kurcze, cośik mrocznie się robi. Wyjechałem za Jeleniewo – a tam dosłownie mleko!

Zastanawiałem się czy nie wrócić – ale przecież nie po to człowiek zrywa się bladem świtem by tak sobie wracać. Jadę!

DSC09553

Gulbieniszki – jak widzicie krajobrazik niczego sobie, widok szeroki i iście panoramiczny 😉

Może i kogoś by to zniechęciło – a ja, ze względu na tak szeroookie widoki postanowiłem skupić się na szczegółach, takich jak…

DSC09564

…jak małe zbiorniczki wodne…

DSC09596

…strumienie…

DSC09606

…drogi…

DSC09578

…moje ulubione zaorane pola…

DSC09611

…drzewa…

DSC09639

…charakterystyczne płoty i głazy…

DSC09623

…słońce…

DSC09626

Sam jestem zaskoczony – ale tą foto-wyprawę zaliczam do udanych. Mimo mgły.

Jestem tym bardziej zadowolony że dziś, pierwszy raz w tym roku słyszałem pierwiosnka. Jednego osobnika słyszałem w mieście, drugiego w Wodziłkach.
Czyli przyleciały 😀 Miesiąc przed terminem!

Widziałem też dzwońce – stadko 20-30, może więcej osobników. I tak się zastanawiam – przyleciały, czy może darowały sobie odlot?

Wniosek jeden – nawet przy braku jakiejś oszałamiająco pięknej pogody nie ma co rezygnować z łażenia 😀

 

 

2 thoughts on “Jak dobrze wstać…

Skomentuj

