Wschód

….nigdy nie rozumiałem dlaczego większość napojów energetycznych smakuje jak paskudne landrynki rozpuszczone w wodzie sodowej. …moja wina, nie chciało mi się rano kawy robić, a ja rano bez kofeiny… To po prostu katastrofa….

Do tego zimniasto – tak z -5stopni. Wszystkie kałuże zamarzły. Bardzo żałowałem że nie zabrałem grubych zimowych rękawic. Jesienno-wiosenne ledwo co dawały radę…

Skąd to wszystko?
Pisząc o zimie obiecałem wam nowe foty. Dziś spełniam tą obietnicę 🙂

Wyjechałem z domu około 6 rano.

Za wcześnie.

Za zimno.

W terenie byłem jeszcze przed wschodem słońca

DSC09382

Tak tak, to ta sama lokacja którą fotografowałem przysypaną śniegiem 🙂 Tym razem w niebieskawym przedświcie

DSC09375

Sam wschód był dość ładny.

Przez chwilę kusiło mnie by wracać, ale podładowany wspomnianymi „landrynkami” postanowiłem ruszyć dalej.

DSC09407

Wodziłki – wieś Starowierów
Takie „Must see” dla każdego kto odwiedza Suwalszczyznę

 

DSC09429

Jak widzicie – kolory wychodziły zamglone, jakby trochę bajkowe, niebieskawe.

DSC09449

A krajobrazy – nieomal górskie 🙂

DSC09460

Przy okazji – usłyszałem pierwsze w tym roku skowronki. Żurawi jeszcze nie ma – ale z tego co wiem są już pod Białowieżą, więc to kwestia dni. A może dnia?

Na deser:

DSC09396

Moim zdaniem najlepsze zdjęcie z dzisiaj. Takie światło było tylko przez chwilę

…dojechałem do asfaltu, zebrałem się z powrotem do domu.. dotarłem jakoś tak koło 9.
Kot mnie uśpił 🐱 i obudziłem się o 11 🙄 Okazało się że z ładnych chmurek i  światła nic nie zostało – za to pada deszcz, i to całkiem solidnie. I padał-padał-padał aż do zmroku. Gdybym zamiast zebrać się rano zaczekał ze wstawaniem, cóż… 🙂

One thought on “Wschód

Skomentuj

