Migawki z ASD – część 7.

*pstryk*

Kończę raporty. Czuję się intelektualnie zużyty, i nie mniej ZUY na to wszystko niż na początku, ale nic to 😛 Byle oddać to draństwo i już będę się mógł zajmować czymś ciekawszym.
Postanowiłem że nie podpiszę się pod raportem dopóki ktoś nie zrobi korekty – z resztą tak właśnie ma być, zgodnie z wcześniejszą umową. Jeśli (ZNOWU) oddadzą wersję roboczą (TAK, coś takiego już się raz zdarzyło!) to przynajmniej bez mego podpisu.

Normalnie miał bym jeszcze potworny stres „jak o wszystko ostatecznie zostanie ocenione przez biurwy” – ale że od pewnego czasu trenuję nie-przejmowanie-się, nie mam zamiaru się przejmować.

f83374ca4f770f6e80496cf65c44f9a6

Jedyne co – może sobie coś fajnego sprawię… za to że byłem taki miły i pracowity od początku roku? Muszę nad tym pomyśleć..

*pstryk*

Jako że zimy nie ma i prawdopodobnie już nie będzie, zastanawiam się czy nie wyciągnąć roweru… Ostatni raz jeździłem więcej… nie pamiętam kiedy :/ Ciekawe czy dał bym radę się znów do tego przyzwyczaić?

*pstryk*

Znalazłem ciekawe foto-wyzwanie: „rób przynajmniej jedno zdjęcie dziennie”. Nie wiem co miało by to dawać, w twierdzenia że spowoduje to „stanie się lepszym fotografem” nie wierzę.. ale kusi by mnie by może spróbować? Jeśli się zdecyduję, oficjalnie to tu ogłoszę 😉

A jak już jesteśmy przy zdjęciach.
Jako że dawno żadnych nie zamieszczałem: enjoy! 😀

SPK Zima 2007-02-17 14-00-00_0080

Taka prawdziwa Zima. To akurat stare zdjęcie, ale to…

DSC09275

…to już nowe, tegoroczne 😀 Tyle że taki piękny krajobraz utrzymał się tak z …całe trzy dni chyba? Może cztery? ale na pewno nie więcej 😛
Jak to wygląda teraz – obiecuję że pojadę i pokażę 🐱 (jak tylko pozbędę się raportu 🙄 )

3m cie się ciepło 🙂

2 thoughts on “Migawki z ASD – część 7.

    1. Muszę przyznać że mi też brakuje takiej zimy – biało-śnieżnej, słonecznej i nie zabójczo zimnej.
      Od jakiegoś czasu albo są bezśnieżne i ciepłe, albo nawet jak śnieg jest to jest też szaro-buro

      Polubienie

Skomentuj

