Making photos in the rain

Grudnik vel zygokaktus vel Szlumbergera sp (któż wie jaki to dokładnie gatunek) zabrał się za kwitnienie DSC08411A to wyraźny znak że jesień przyszła (nie ma na to rady) i długo cieplej już nie będzie.
Smuteczek 😦

Ale cóż się poradzi? Do ciepłych krajów nikt mnie jakoś importować nie chce.

Próba walki ze spadającym nastrojem wygnała mnie z domu – oczywiście z aparatem.
Starając się nie zwracać uwagi na coraz silniejszą mżawkę zacząłem od jednego z parków
DSC08417
Zahaczyłem o mój ulubiony stary cmentarz
DSC08422 DSC08450 DSC08434 DSC08426
i skończyłem nad tzw. Zalewem Arkadia…
DSC08465 DSC08456

…skąd przejście mżawki w solidy deszcz zgoniło mnie do domu.

Czy było warto wyjść na deszcz – oceńcie sami.

***

ps. Moja fota trafiła do tego oto oficjalnego albumu 😀 Niedawno odebrałem mój egzemplarz autorski 🙂
DSC08398

One thought on “Making photos in the rain

Skomentuj

