Z bliska

Miałem dziś plan – przespać cały dzień. Nawet nieźle mi to szło 😉
Plan jednak nie wyszedł (może i lepiej), bo przypomniałem sobie że dziś miały być warsztaty z panem Markiem Misiem, mistrzem mikrofotografii

Co widziałem na warsztatach? Gorąco zapraszam do pooglądania:
http://www.mismicrophoto.com/

Nie był bym sobą gdybym korzystając z okazji nie popełnił paru własnych fot:
DSC08383 DSC08381 DSC08375Nie wiem co to jest, jakieś kryształy (kwasek cytrynowy chyba) w świetle spolaryzowanym…  muszę powiedzieć że efekty są niesamowite.

Porównując – miałem masę mikroskopii na studiach (MASĘ) – ale porównując to co było tam, do tego co pokazał pan Marek… nosz kurcze, to jak by porównywać kolorowankę trzylatka z dziełami Rembrandta
Szkoda że na uczelni nie potrafili tak tego pokazać..
Ale nic to
Muszę przyznać – zainspirowałem się 🙂
Muszę odkurzyć mój starożytny mikroskop, pomyśleć jak podpiąć do niego oświetlenie i aparat, i… 😀

Skomentuj

