Migawki z ASD – część 3.

…od trzech dni biorę melatoninę (5mg). Od trzech dni jestem padnięty.

Zupełnie jak by organizm chciał sobie odbić te wszystkie lata bezsenności.
Przy pierwszym kontakcie w ogóle byłem całkowicie zaskoczony – padłem jak po solidnych środkach nasennych i spałem 10h.
Niedawno przeczytałem że osoby wysoce inteligentne mają kłopoty ze snem. Mam nadzieję że to tylko „miejska legenda”. Jeśli nie – była by to dodatkowa, moim zdaniem zupełnie niezadłużona kara za myślenie.
Zawsze powtarzam – debile mają lepiej – wysoce socjalni debile mają najlepiej 😦

***

…nadwrażliwość sensoryczna…
Zostałem zmuszony do wyjazdu na zakupy. Do markietu. Z okazji „zamknięte sklepy” i w ogóle.
Wszedłem.. nawet OK
Wyszedłem CHORY 😡
W stanie totalnego ataku paniki
Roztrzęsiony tak że aż się dziwię jak ja dojechałem do domu (chyba zrobiłem to siłą przyzwyczajenia).
Chyba cale miasto i okolice wpadły na pomysł by akurat dziś robić zakupy. Chyba przywieźli całe posiadane zapasy wyjących, wrzeszczących i biegających wszędzie dzieci (czy jak się tam te małe potworki nazywają).
W dodatku w sklepie urządzili chyba jakąś rewię „letniej muzyki” plus bombardowanie marketingiem.
…a ja durny ciężkie odcinające dźwięk słuchawki zostawiłem w domu… 😦
Dobre tyle że miałem przynajmniej ciemne okulary

Wróciłem, próbowałem się jakoś ogarnąć, skończyło się na nerwosolu… i potem większej ilości nerwosolu. Jak na razie

Jedyne pozytywne skutki to takie że aby się uspokoić, cały dzień spędziłem porządkując zdjęcia. Niedługo zrobi się ich 75tysięcy. Już niewiele brakuje.

Moi drodzy czytelnicy – by zakończyć ten wpis jakimś pozytywniejszym akcentem – kilka starszych fotografii mojej produkcji

IMG_2092

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Minolta DSC

3 thoughts on “Migawki z ASD – część 3.

Skomentuj

