Migawki z ASD – część 2.

… zostałem wyciągnięty do Suwalskiego Parku Krajobrazowego.

Na jakieś „dni otwarte” czy coś w tym rodzaju. Nie wiem co ludzie widzą w takich rzeczach – ale skoro już tam trafiłem, skorzystałem z okazji by zrobić parę zdjęć:

DSC07633

Staw w Turtulu – Suwalski Park Krajobrazowy

DSC07677dalsza część stawu – pamiętam czasy gdy można tam było spokojnie pływać kajakiem. Choć muszę przyznać że teraz całość prezentuje się ładniej na zdjęciach

DSC07689Młode łabędzie. Sympatyczne ptaszyska – i chyba najłatwiejsze w fotografowaniu.

……
Wiecie co moim zdaniem jest jedną z gorszych rzeczy w byciu autykiem?

Reakcja na tłumy.

Tłum oszałamia, przeraża, momentalnie przeładowuje sensory. Tłumu unikam jak tylko mogę.

Tyle że..
…w sobotę był lokalny targ regionalny.
A takie miejsca staram się odwiedzać, ponieważ jest tam dużo ciekawych rzeczy – tradycyjne wędliny, sery, napoje, jakieś ciekawostki z kuchni regionalnej. Do tego sporo rękodzieła (dla tych co lubią takie rzeczy).

Pytacie jak „pożenić” unikanie tłumów z odwiedzaniem takich „imprez”?
W brew pozorom da się to zrobić.

Oficjalne otwarcie miało mieć miejsce o 12. Ja zacząłem moje zwiedzanie po 9 – na tyle późno by sprzedawcy zdążyli się rozłożyć – na tyle wcześnie by praktycznie nie było odwiedzających, i zupełnie nie było nagłośnienia.

Niestety moi drodzy – uważam że gdy ktoś ma pewne ewidentne ograniczenia – to nie ma sensu walczyć z nimi siłą, bo tak tylko siebie niszczymy. Ograniczenia trzeba przezwyciężać sposobem, albo – jeśli się da – obrócić jakoś na swoją korzyść 🙂

Muszę powiedzieć że tym razem warto było warto pokombinować i zaryzykować. Główna zdobycz: zapas serów, i to takich super. (Jak będziecie w okolicach Korycina – na prawdę polecam wam wybrać się na serowe zakupy. W sumie… może jak mnie kiedyś natchnie to tak jakiś mini-reportaż zrobię?)

Jutro wybieram się na Perseidy – czyli na fotografowanie meteorów. Mam nadzieję że uda się złapać coś ciekawego.

Posted in ASD

One thought on “Migawki z ASD – część 2.

Skomentuj

