Green contra Zamek – trochę wyjaśnień

Moi Drodzy Czytelnicy

Sądzę że jestem Wam winien trochę wyjaśnień co do moich ostatnich wpisów. Tych z serii „zamkowej”

Otóż ostatni weekend (od czwartku do niedzieli) spędziłem na zlocie portalu Optyczne.pl, w pięknym zabytkowym zamku w Rydzynie (woj. wielkopolskie).

Wiecie więc teraz co robiłem
i skąd te „zakręcone” posty 😉

Na przyszłość postaram się pisać w sposób bardziej klarowny.

Jeśli macie ochotę poczytać oficjalną relację organizatorów – proszę:
http://www.optyczne.pl/index.php?art=437

Przy okazji możecie zobaczyć zdjęcia innych nagrodzonych osób.

Tak jak pisałem – jestem absolutnym fascynatem, by nie powiedzieć fanatykiem fotografii. Zlot to okazja własnoręcznego przetestowania sprzętu, w tym topowego, wymiany doświadczeń i nauki od na prawdę najlepszych.

Nie zdziwi was chyba że bardzo chciałem na ten zlot pojechać – mimo że wiązało się to z pojechaniem w nowe miejsce, gdzie będzie masa ludzi, w dodatku takich z których większości nie znam… :/

Cieszcie się jeśli odwiedzanie miejsc gdzie jest dużo ludzi to dla was nie problem. Serio.
Ja z zasady nie odwiedzam imprez z większą obsadą (większą niż parę osób) – a na przykład na koncercie nigdy w życiu nie byłem. Nawet na najbardziej ulubionych zespołach.

Tak że zlot.. to była dla mnie na prawdę trudna próba

Tym bardziej się cieszę że wszystko się udało 😀  🐱

Skomentuj

