Green contra Zamek – zee Grande Finale

No, jestem w domu 😀

O drodze pisać nie będę – kto jeździ polskimi, drogami, sam wie

Zacznę od samego końca:
Na samym końcu Zamek zaskoczył mnie totalnie.

Ladies and Gentlemas – Panie i Panowie

Niniejszym ogłasza się…

Poprosimy o fanfary:
spotify:track:0j9gRGVey6koYgcGZI901d

Niniejszym ogłasza się że Green został laureatem konkursu fotograficznego Optyczne.pl 😀

Tytuł ten zapewnił mi ten oto sympatyczny Futrzak
20150725-DSC07344Poprosimy o brawa dla Futrzaka 🙂

Pierwszy raz od pierdyliona lat jestem z siebie zadowolony.

🙂

Jednak okazuje się że warto było pojechać
Z perspektywy chwili obecnej wydaje się że nawet największy atak paniki jaki miałem od dawne (z shutdownem, i odpoczywaniem potem z głową przykrytą bluzą i słuchawkami bez muzy na uszach) był tego wart

2 thoughts on “Green contra Zamek – zee Grande Finale

Skomentuj

