Green contra Zamek – rozdział 2

No więc – wzmiankowany zamek
Wygląda tak:
20150723-DSC06995

(W tym miejscu proszę sobie podłożyć leitmotiv Gargamela  😉  )

Zamek został popełniony w XVII wieku, i mieszkał tu między innymi król Leszczyński. Tak jak pisałem – część hotelowa wygląda jak wykrojona z epoki Gierka, cóż..

Ale jak poszukać, to można znaleźć takie perełki
20150723-DSC06959
Jak taka oto podsufitka wywołująca gwałtowny efekt ŁOŁ 🙂

A jak połazić po okolicy, to krajobrazik też niczego sobie
20150723-DSC07001

Mają tu też cotki – co zawsze jest miłym dodatkiem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
i kacuszki

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kacuszki chyba nie mają węchu, bo fosa mocno wyschła i CUCHNIE
Ale to zasadniczo problem kacuszek

Ale co najważniejsze dla mnie – mają tu od groma sprzętu do pomacania, przytulenia i wytestowania.
20150723-DSC06967
Tak wygląda sala sprzętowa w czasie gdy tam zaglądam (czytaj – gdy nikogo nie ma) – i ten cały sprzęt jest do wypróbowywania 🙂
My preciousssss! XD

Efekty? Ano na przykład takie:
20150723-DSC07022

Albo takie:

20150724-DSC07097

Tu akurat obiektyw macro był w akcji

Aktualnie leżę sobie w pokoju, sam,  słucham żab w fosie i synogarlic na gałęzi. Czyli mówiąc krótko – ładuję moje bateryjki. Niestety przy tylu ludziach wokół, mimo że trzymam się na uboczu, wyładowują się błyskawicznie.
A ja nie mam ochoty tłumaczyć dlaczego na przykład zaczynam się kiwać, czy coś. Z resztą odzwyczaiłem się od kontrolowania stimów i nie mam ochoty się znów przyzwyczajać 😛

Ogólnie so-far-so-good, jakoś daję radę, stare patenty (takie jak izolacja gdy trzeba i grube słuchawki) pomagają 💡

Skomentuj

