Witaj, świecie?

Kim jestem?

Kiedyś pisałem o sobie tak:

„Najłatwiej było by napisać – mutantem.
Istotą pozbawioną zdolności nawiązania związków uczuciowych. Istotą która nie potrafi przywiązać się do ludzi. Istotą skazaną na wolność od wszelkich silniejszych uczuć. Która zupełnie nie rozumie ludzkich uczuć, emocji i tych różnych subtelnych sygnałów które ludzie sobie przekazują.”

Od jakiegoś czasu wiem że nie jest to cała prawda.

Jestem „aspikiem” – osobą z zespołem Aspergera, czyli pewną odmianą autyzmu wysoko-funkcjonującego.

Co to właściwie jest i jakie ma plusy i minusy napiszę później. O ile mi się zechce.
Będzie też o fotografii. Będą zdjęcia. I może jakieś inne rzeczy.

Obaczymy jak to się rozwinie

Na dobry początek: moja galeria http://greenshadow23.deviantart.com/

Posted in ASD

Skomentuj

